سیدحسینعلی محمّدی متکازینی

دانشجوی دوره ی دکتری زبان وادبیات فارسی

سیدحسینعلی محمّدی متکازینی

دانشجوی دوره ی دکتری زبان وادبیات فارسی

سیدحسینعلی محمّدی متکازینی

دبیرزبان و ادبیات فارسی دبیرستان های بهشهر ،
مدرس مراکز دانشگاهی و حوزوی
نه من ز بی عملی در جهان ملولم و بس
ملالت علما هم ز علم بی عمل است .

طبقه بندی موضوعی
۹۵/۰۷/۱۵
محمدی متکازینی

نظرات  (۳۲)

سلام. عالی است تشکر
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۷ فاطمه خانوم
احسنت...عالی بود🌹خیلی ممنون
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۰۲:۰۴ عبدالحنان مسکین یار
واقعا دستت درد نکنه واقعا دستت درد نکنه 
خدا خیرتون بده ... عااااااالی بود
مرسی
سپاس
خدا خیرتون بده خیلی لازمش داشتم واقعا ممنوم💚💚
خدا خیرتون بده من کلی گشتم ولی هیچ جایی بجز اینجا پیدا نکردم...ممنون😍
سلام چرا من نمیتونم دانلودش کنم؟
پاسخ:
سلام
روی جواب خود ارزیابی علوم و فنون ادبی دهم انسانی در بالای حجم فایل کلیک کنید و بعد دریافت را بزنید.
http://bayanbox.ir/info/2054751402325796929/khodarziaby-fonnon-adbi

۱۳ مهر ۹۶ ، ۰۷:۳۵ علی قربانی
دستتون درد نکنه فقط مطالبو زیاد بزارید یه معلم داریم مطلب کم باشه گیر میده
تشکر استاد
۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۹:۳۶ علی رضا سید محمدی
عالییییییییییه

برا یازدهم چیزی ندارید
خیلی دستتون درد نکنه واقعا نیاز بود خیرتان دهد!!
خیلى عالى بود ممنون

خیلی خوب بود مرسی
ممنون دستتون درد نکنه خدا خیرتون بده
خیلی خیلی از شما ممنونم.
عالییییییسیس❤❤❤

دست گلتون درد نکنه

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییی

مرررررررررررررررررررسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

واقعا عالی بود،، ممنونم خیلی ب امتحانم کمک کرد..ممنون از فایل خوبتون توی تنها سایتی ک تونستم با لینک مستقیم پیدا کنم
سلام باتشکر خدا خیرتون بده 
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۵ amirsajad mazloomzadeh
خدالهت خیرو اخرتت بده دمت گرم مرحبا
ممنون عالیه
سلام من نمیتونم دانلودش کنم وقتی دریافت رو میزنم فقط برام عکس روی جلد دانلود میشه ممنون میشم راهنمایییم کنین
پاسخ:
سلام
بر روی جواب خودارزیابی های علوم و فنون ادبی دهم انسانی کلیک کرده و سپس در صفحه باز شده بر روی دانلود کلیک نمایید
عالی دستتون درد نکنه.

واااااااااااااااااااااااااایییی
واقعا ممنونم 
خیلی خوبن ... اگه اینا نبود نمیتونستم جوابارو پیدا کنم 
دمتون گرم

سلام کتاب سال 98 تعییر کرده سوال های خود را بیازمایید همشون تعییر کرده لطف کنید یاتوجه به کتاب جدید به سوالات پاسخ بدید و بعد در سایتتون بزارید ممنون

عالی بود ممممنون

 

سلام خیلی خوب بود

 

 Aaliiiiiii bod 🖤🖤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی